“One4media maximaliseert je mediabestedingsruimte”
Als het bekend wordt dat je eindverantwoordelijke bent voor het mediabudget dan weet je dat je op gezette tijden gebeld wordt door de ene na de andere (online) uitgever. Dat was in mijn rol als Marketingdirecteur bij Unit4 Business software Benelux b.v. ook het geval.
Op zich geen probleem, maar het gevaar bestaat uiteindelijk dat je te veel hap-snap-media inzet om je doelstellingen te behalen en door alles zelf te doen eigenlijk te weinig tijd besteedt aan de kwaliteit van de content en context, en relatief te veel aan voorwaarden en condities.
Los van het feit dat je vaak onvoldoende op de hoogte bent van de actuele mogelijkheden in de mediamarkt. Ben ik bovenal geen uitmuntende inkoper. Als je dat ook durft te onderkennen dan is samenwerken met een betrouwbaar mediabureau van absolute toegevoegde waarde.
One4media heeft ons geholpen met de uitrol van de contentstrategie door ook de juiste ‘paid’ kanalen in een integrale strategie van off- en online, en gericht op direct conversie als ook contentmarketing te bieden. Een perfecte aanvulling op de ‘owned’ en ‘earned‘ kanalen. Naast de traffic en benodigde leads werd daardoor ook de nodige autoriteit geclaimd in de gewenste kennisdomeinen.
Belangrijk en aantrekkelijk in de aanpak is de werkwijze van no-cure-no-pay. Daarmee zijn de kosten voor de inkoop van media ook direct gerelateerd aan de mediawaarde i.p.v. upfront al een gat te slaan in je kostbare mediabudget.
Tegenwoordig bevelen we met onze eigen consultant onderneming, Wholesale Consulting Group, One4Media zonder aarzeling aan in adviestrajecten bij klantrelaties. Klein of groot, er wordt altijd kwaliteit geleverd tegen een prijsstelling die transparant is en op het eind van de dag je mediabestedingsruimte maximaliseert.
Jeroen Philippi
http://www.wholesaleconsultinggroup.nl/