Media-inkoop volgt na mediastrategie
Samen met onze klanten bepalen we in de mediastrategie welke media-inzet er nodig is voor het optimale resultaat en vervolgens gaan we over tot de media inkoop bij media-exploitanten.
Dat verzorgen wij transparant, full service en op álle on/offline mediakanalen, zowel direct bij media-exploitanten als via programmatic buying.
We hebben vele jaren ervaring opgedaan aan media-exploitantzijde en weten hierdoor als geen ander hoe de meest effectieve media inkoop mogelijk gemaakt wordt. Jarenlang bouwen aan sterke contacten met media-exploitanten zorgt er tevens voor dat we echt uitzonderlijke kortingen en condities kunnen bedingen. Door onze onderhandelingsstrategieën zorgen we ervoor dat we beslissende voordelen kunnen realiseren voor opdrachtgevers.
Deze voordelen lopen op tot gemiddeld 35% meer exposure per campagne.
We beheren daarbij tevens het gehele proces voor je.
Bijvoorbeeld door samen met het reclamebureau de juiste materialen te bespreken en de aflevering op het juiste adres af te stemmen.
Daarbij zijn we een volledig onafhankelijk mediabureau dat via het netwerk tot de grootste media-inkopers van Nederland behoort.