Chat with us, powered by LiveChat

Alle marktgegevens over jouw doelgroep

Media-onderzoek

Doelgroep insights en onderzoek

One4media heeft de beschikking over alle onderzoeken die nodig zijn om onze klanten van een uitgekiend advies te voorzien.
Denk daarbij aan SKO, NLO, NOA, NOM, DMS etc. etc.
Met gebruikmaking van deze onderzoeken weten we exact waar en wanneer jouw doelgroep zich bevindt, kijkt en luistert.

Testen van je campagne?

Ook hier kunnen we je van dienst zijn.
Door vooraf de uitingen voor te leggen aan een testpanel bijvoorbeeld.

Merkonderzoek en Effectmeting

Gedurende de campagne kunnen we het effect in kaart brengen door te starten met een 0-meting gevolgd door halverwege een 1- en ná de campagne een 2-meting.
Dankzij deze metingen kunnen we in kaart brengen wat de campagne bjivoorbeeld heeft bereikt op het gebied van branding of brandawareness.
Aan de hand van de gewenste informatie laten we deze metingen volledig op maat uitvoeren.

Analyse van de concurrentie

Door de concurrentie te analyseren brengen we tevens hun volledige mediagedrag in kaart.
Wanneer, waar en hoeveel hebben concurrenten geadverteerd?|
Daar gaan we je antwoord  op geven.

Welke radiozenders, TV-zenders, printuitingen of outdoor?
We brengen het in kaart voor je.

Dit levert cruciale strategische informatie op waarmee we de share-of voice, timings en mediakeuze voor onze klanten kunnen bepalen.