Chat with us, powered by LiveChat

Nieuws

Nieuws

Paid, Owned en Earned Media, hybride marketingvoering

6 December | Marketing
In het jaar 2009 werd er voor het eerst gesproken over Paid, Owned & Earned Media. De driedeling werd genoemd door de marketing planner van het bedrijf Nokia, namelijk Daniel Goodall. In die tijd werd er echter nog naar verwezen als 'Bought, Owned en Earned...

lees verder

Programmatic marketing, één op één marketing in optima forma

22 November | Marketing
Real Time Bidding / Programmatic buying maakt in Nederland een stormachtige groei door. Het systeem van Real Time Bidding heeft zich inmiddels meer dan bewezen in online campagnes en doet nu meer en meer zijn intrede in outdoorcampagnes, radiocampagnes en televisiecampagnes.

lees verder

Real Time Bidding, real-time invulling van online advertentieruimte

8 November | Marketing
Display advertising is inmiddels een volledig gestandaardiseerde manier om reclame te maken. De komst van real time bidding heeft er echter voor gezorgd dat dit toch net weer wat complexer wordt. Het resultaat is dan ook een wirwar van organisaties, termen en strategieën.

lees verder