Offline media inzetten levert massale aandacht op
Offline media zoals televisie, radio, print en out-of-home zijn “de werkpaarden” van de media en zorgen voor massale aandacht.
Niet voor niets dat One4media dagelijks actief is met de inzet van alle mediatypen die binnen offline media vallen.
De regels zijn echter inmiddels wel veranderd en het belang van digitale en sociale media worden steeds groter.
Toch blijft het cruciaal om in de strategie altijd ook offline media te overwegen.
De voordelen van offline media zijn groot, daarom adviseren we vaak om de voordelen van zowel on- als offline media te benutten.
Zo benutten we de voordelen van beide soorten media en zorgen we ervoor dat deze op elkaar aansluiten en elkaar versterken.
‘Crossmedia denken en doen’ noemen we dat.
One4media begrijpt dus het belang van offline media en is dan ook volledig thuis in het onderhandelen, implementeren en uitvoeren in geïntegreerde mediaplannen. Meer dan ooit hebben we bij inkoop onze focus op premium posities, lagere kosten en nog meer toegevoegde waarde creëren voor onze klanten. Met media-exploitanten ontwikkelen we multi-channel samenwerkingen, hierdoor komt de boodschap van onze klanten nog beter binnen via zowel offline- als online media.