Te opvallend om te missen, dus benut de (digitale) kansen in de open lucht!
One4media heeft ruime ervaring in het inkopen en plannen van on- en offline outdoor media.
Van abri’s tot billboards en van toiletreclame tot snelwegmasten of driehoeksborden…
Door specifieke mediakenmerken zijn outdoormedia een waardevolle toevoeging in een campagne:
- Hoge impact en lage concurrentie
- Lage kosten per 1.000 bereik
- Gericht geografisch bereik
- 24/7 Exposure? Of liever nauwkeurig getimed?
Impact in het buitenleven.
Met behulp van onze onderzoeksdata, onze mediastrategie en planning zullen we de impact van jouw outdoor media inzet nog verder maximaliseren.
We combineren meetbaarheid en effect van digitale media en integreren deze in het buitenleven. Nieuwe technologie biedt hierbij razendsnelle en veranderende mogelijkheden op creatief gebied. Denk daarbij bijvoorbeeld aan real-time advertising of messaging waarmee je de boodschap nóg beter over zult kunnen brengen.
Een mooi voorbeeld van voortgang op dit gebied zijn de 750 programmatic reclameschermen die in 2018 geplaatst zijn bij de 350 tankstations van Avia.
De reclameruimte in de contentcarroussel zal programmatic worden verkocht. Dit zal zeker de relevantie en impact van advertising weer vergroten.
One4media koopt zowel offline als online outdoor media in, maar we kunnen deze ook nog eens combineren met andere digitale media als online media, mobiele media etc. Crossmedia dus!
Bel of mail ons gerust om te informeren naar de nieuwste mogelijkheden op outdoor media.
Wil je ook de creatie van de Outdoor uiting laten uitvoeren?
Bel ons gelijk om je ideeën te bespreken!