Digital natives
Vanuit ons netwerk zetten we 200% toegewijde online specialisten in die opgegroeid zijn in het digitale tijdperk met alle vormen van digitale media die daarbij horen.
Dat noemen we “digital natives”.
Hun dagelijks leven bestaat grotendeels uit het consumeren van digitale media.
Vanuit deze dagelijkse digitale praktijk leveren we adviezen en analyses die gebaseerd zijn op consumentengedrag en siteverkeer. We zorgen er daarbij voor dat het “See-Think-Do-Care principe” in de volledige multimedia campagne geïntegreerd wordt.
Voor veel van onze klanten is de inzet van digitale media dan ook een essentieel onderdeel van de mediastrategie.
Om de opbrengst van de mediacampagne te maximaliseren, zorgen we ervoor dat de online en offline media goed samenwerken. Of je doel e-commerce, siteverkeer of brandawareness is, we hebben de ervaring, het onderzoek en de technologie om de maximale ROI te waarborgen.
Lees ons blog over Internet of Things Lees ons blog over RTB Lees ons blog over See-Think-Do-Care principe
Programmatic
“De perfecte digital journey”
Dankzij het enorme netwerk dat smartphones, computers en tablets met elkaar vormen kunnen we al deze data met behulp van de modernste technologie steeds beter met elkaar verbinden. Al deze data van consumenten, ook wel “touchpoints” genoemd, brengen we in kaart en deze vormen tesamen de “customer journey”.
Deze data benutten we bijvoorbeeld voor;
- Real Time Bidding: als het ware één van de stukken gereedschap die we hier kunnen gebruiken. Dit is dan vooral bestemd voor banners. Hierbij ligt de nadruk op het overbrengen van zichtbaarheid en contact onderhouden.
- Via een connectie combineren we de data met Social Media (FB/Instagram/Linkedin/SnapChat etc.) Ook deze platvormen zijn namelijk programmatic inzetbaar. Hierbij ligt de nadruk dan weer op sociale kenmerken zoals leeftijden, interesses en communities.
- Met Adwords haken we hier ook weer op aan op basis van het zoekgedrag van de gebruikers.
Op deze manier zorgen we ervoor dat de consument de uiting te zien krijgt die past bij de positie waar hij in zijn persoonlijke costumer journey is. Daarbij zetten we display advertising, zoekmachine marketing en social media in.
Maar natuurlijk gebruiken we ook data die van de site, e-mails of nieuwsbrieven afkomstig is. Daanaast gaan steeds meer mediatypen gaan over op Programmatic en kunnen we steeds meer radio en outdoor inzetten om de consument te bereiken.
Lees ons blog over Real Time Bidding (RTB) Lees ons blog over De Customer Journey