Know how op het gebied van programmatic buying & selling
Omdat we een sales & mediabureau zijn hebben we ons al vanaf het prille begin bezig gehouden met de mogelijkheden die geavanceerde technologieën bieden voor onze opdrachtgevers voor zowel de ‘buying’ als ‘selling’ side.
Voor grote platvormen met een substantiële traffic op de site verzorgen wij het volledige proces van de verkoop en facturatie van bannerruimte als het plaatsen van de banners.
Ook verzorgen we Branded Content, laten we samenwerkingen met mooie merken tot stand komen etc. etc.
Voor deze opdrachtgevers werken we o.a. met;
- RTB Real Time Bidding (lees ons blog: Real Time Bidding, real-time invulling van online advertentieruimte)
- Insights
- Tag Management
- Private marketplaces
- Programmatic buying & selling
etc. etc.
Deze technieken hebben onderling overlap, juist deze verbanden maken ons digitale ondersteuning compleet. Deze vormen van digital advertising hebben gemeen dat ze “programmeerbaar” zijn en dus gebruik maken van data en business rules.
Insights?
Via Trackingtags en –pixels die we plaatsen maken we data beschikbaar voor Inzichten en heldere rapportages. Een overzichtelijk dashboard geeft je daarbij een integraal overzicht in real time en op elk gewenst moment voor je beschikbaar!
Laten we de mogelijkheden eens doornemen?
Lees ons blog over Internet of Things Lees ons blog over Programmatic Marketing Lees ons blog over Branded Content Marketing